Selecciona l’idioma:
Ressenyes 100 % reals i verificades.
Arnaud B. valoració
stephane g. valoració
Service et produits toujours impeccables; un incontournable.
Edwin D. valoració
The restaurant doesn’t look like a 5 star restaurant, but the food is.
Heather W. valoració
The service was excellent. The food at the table was average. The roast chicken was small and dry and the fries were soggy. The cured ham and host cheese salad was good. Was disappointed we could not order a sandwich at the table.
Dario M. valoració
Locale meraviglioso
Olivier L. valoració
Irene R. valoració
The food was delicious, and Service was wonderful. Highly recommend.
Peter D. valoració
Was great
Diana F. valoració
This place made my family and me feel so welcome. Service and lunch were outstanding.
Norman L. valoració
The meat and cheese plates were the best in the city!